22 Mayıs 2011 Pazar

eskiyi yenileme

   Eskileri yenilemek .Uzun bir uğraş sonucu bitirdik. Bitirdik diyorum döşemeciye götürme ve zımparalama işlerini eşimin kardeşi yaptı

 

  onun yardımı ile başladım. Kızım ise beyaza boyadı ve vernikledi bana sadece döşemeciye gidip kumaşın rengini seçmek kaldı:)


Bundan dört adet sandalyeyi 45 yıl önce kayınvaldem almış ,eskiyince çatı katına çıkarmış .Orada unutulan bu sandalyeler hatırlanınca ne yapalım demişler, en iyisi kırıp yakalım ne işe yarar diye düşünmüşler. son kalan iki adetini kırdıklarında ben geldim, bu iki adetini kurtardım.




Döşemeci kumaş bölümünü söktü


bu şekilde boyamaya başladık.Vernik yapıldıktan sonra kumaş geçirilmeye hazır  oldu.




                               
Kızımın odasında şimdi güzel güzel duruyorlar:) 



  Döşemeyi yapan kişi:  Bu tür sandalyelerin artık bulunmadığını, ve nadir de olsa eski sandalyeleri yenilemek için getiren müşteriler olduğunu söyledi.Eskileri  yenileyelim diyorum:)
Nasıl olmuş?


18 yorum:

  1. harika olmuş.iyi günlerde kullanın.en güzelini yapmışsınız. eminim bu halini gördükten sonra kırdıklarına pişman olurlar. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. evet kayınvaldem kırdıklarına üzüldü:)son durumunu görünce beğendiler de teşekkür ederim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. hepinizin ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Noblesse:))))

    YanıtlaSil
  5. Şu evi baştan aşağı dizayn eden programlar gibisiniz... Çok zevkli ve güzel şeyler bunlar. Elinize sağlık... Eski sandalyemiz oldumu sizi arayabilir miyiz? :))

    YanıtlaSil
  6. harika...
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Gürhan@ evet o proglamlar gibi oldu benimkisi amatörce:) teşekkür ederim sözlerin için, her zaman arayabilirsin eskileri yenilemek zevkli bir uğraş:)sevgiler

    YanıtlaSil
  8. onlaruyurken teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş... güzel günlerde kullansın kızınız... ben de gördükçe kendi attığım ve ona buna verdiğim mobilyalarıma yanıyorum... meğerse ne hoş şeylerim varmış... oymalı koltukalarımı kaplatıp vermemişim iyi ki... bi onlar kaldı eskilerden. :(

    YanıtlaSil
  10. Ruşencim eski mobilyaların yeri bir başka bence kendilerine özgü havası var:) oymalı koltukları çok zarif bulmuşumdur hep ne iyi etmişsin onları yenilemekle sende güle güle otur:) çoook teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  11. canım benim yine yaratıcılığını konuşturmuşsun harika olmuş...kimin arkadaşı canım..Remziyemin odasınıda yakışmış...Dahiyane fikirlerinin devamını bekliyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
  12. Canım nilişim teşekkür ederim. bu gazla artık daha çok şeyler yaparım:))))canım arkadaşım öptüm.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Vallahi süper olmuş, hepinizin eline koluna sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkürler elifcim .

    YanıtlaSil
  15. tebrikler, hiç başaramam hep yenisini almayı tercih ederim..fakat sizin gibileri de takdir ederim :) harika olmuş...

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim Emine:) İnan yardım almasaydım bende yapamazdım ...

    YanıtlaSil
  17. Süper olmuş.Annemin eski eşya deposuna gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Hahaha karıştır neler bulduğunu bana da göster emi:)) çok zevkli oluyor yenilemesi:))) sevgiler canım

    YanıtlaSil