4 Mayıs 2011 Çarşamba

Baykuş en sevdiğim kuşlardan birisi:)

   Nette baykuş resimlerine bakarken sevimli bulduklarımı blog da yayınlamak istedim.Ne güzel yapmışlar:)

 Aksesuarlara da yakışıyor, bu broş çok güzel. Gümüş kolyede çok şık duruyor



  Yastık yapmışlar renk seçimine bayıldım, ne becerikli insanlar var:) Bunları yaparken ne kadar mutlu olduklarını düşünüyorum.Üretmek çok güzel bir his.Herkesin farklı yetenekleri var ama küçükte olsa yapılan bir şeyin paylaşılması onu daha çok değerli kılıyor benim gözümde.Buradan merak edenler ve yapmak isteyenler bakabilirhttp://www.pemberehber.com/2011/04/13/baykus-yastik-yapimi/



  Bu da benim pc güzeli adını taktığım baykuş:) nasılda poz vermiş, meraklı gözlerle de bakmış , bakışlarını seveyim ben onun

19 yorum:

  1. Beautiful!!!
    Kisses,
    Jud-artes.

    YanıtlaSil
  2. Baykuş kolyesine bayıldım. Bulursam almayı düşünüyorum. Hem hep kedi, ejderha olucak değil ya. Farklılık olsun baykuş kolyesi alalım :)

    YanıtlaSil
  3. Evet akatriel birde baykuş olsun :) O kolyeye bende bayıldım ..Alalım baykuşlanalım..

    YanıtlaSil
  4. Tienes un blog de lo más interesante, me gusta mucho, tanto que me hice seguidora.
    Gracias por compartir tus cosas con los demás, espero aprender mucho aquí, así que te visitaré a menudo.
    Yo tengo dos blog, a los que te invito a conocer sin ningun compromiso por tú parte, ya sabes, pinchas mi foto y te lleva volando.
    Hasta pronto besos Nati.

    YanıtlaSil
  5. Baykuşları ben de severim.Yastık delisi olarak yastığı alsam mı diyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Nati thank you:)Welcome your.to be happy Bye Rukiye

    YanıtlaSil
  7. Noblesse istediğin yastık olsun senindir:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. ehehe bende seviyorum kolyesini aldım bende=)

    YanıtlaSil
  9. CMOS güle güle kullan kolyeni:) Ayrı bir güzel bence baykuş:))))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Birbirimizle ismen tamamen zıt oluşumuz epey ilgimi çekti.. ne mutlu size .. uysal olmak ne büyük meziyet.. hele annelikte

    YanıtlaSil
  11. Zıt kutuplar birbirini çekermiş hoşgeldin Deli anne. inan bazen uysal olunmuyor annelikte sakin ve neşeli günler dilerim sebgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Hoşbuldum ve sen de hoşgelmişsin.. sevgiler benden de:)

    YanıtlaSil
  13. Çok şirinler...Bayıldım...Sevgiler.Aida

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim aida sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. baykuşu çok severim ama hiç görmedim sadece bi kere sesini duydum ... komşumuzun eşi vefat etmişti -ben lisedeydim- o gece onlarda yatılı kalmıştım.. geceleyin sesler duydum baykuş sesiymiş ölü evlerine gelirmiş deyip bi güzel beni korkuttular... ama şimdi... keşke pencereme konsa da dinlesem sesini ama tüylerimin ürpermeyeceğini garanti edemem...

    YanıtlaSil
  16. bende çok severim baykuşları .oturduğumuz sitede baykuş ailesi var yuva yapmışlar:) seslerini duyuyorum . eskiden korkutmak için söylenen sözler birde köpek uludu mu sabaha ölü çıkar derler. hurafe işte. ......sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Kardeşim fanatiği bu hayvanın.Evdeki tuzluktan çerçeveye,küpeden kolyeye herşey baykuş figürlüdür.Kimisi uğursuz sayar ama bencede hoş görünüyor.:)

    YanıtlaSil
  18. Bencede çok güzel ve hoş görünüyor , tuzluk hiç görmedim baykuşdan bak merak ettim:))) Uğursuz diye adını çıkarmışlar işte, sevgilerimle

    YanıtlaSil