22 Mayıs 2012 Salı

hoby köşem:)

   Ne zamandır aklımdaydı işlerimi toparlayayım düzene koyup rahat dikiş dikeceğim bir köşem olması:)

                     küçük ve rahat bir köşem oldu ...Tatlı arkadaşım Fatoş'da resimlerini çek deyince paylaşayım dedim..

         dikiş makinem ve küçük dolabım ...
          oturup dinlenebileceğim bir koltuk..


   kalemlik olarak yaptığım köşe, masanın üzerine raf koydum altına salça kutusu üstüne bir ahşaptan raf oldu size kullanışlı bir çıtıpıtı raf))

  birde buradan size görüntü vereyim çok şey yaptım bu günlerde toplayayım resimlerini çekip yayınlayacağım sevgiyle kalın)) 

5 yorum:

  1. teşekkürler kırmızım))))SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Düzeninden dolayı tebrik ederim, ben sanırım bu köşemi fotolamaya utanırım:)))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, inan bende fazla düzenli tutamıyorum dikiş diktiğim zaman yarım gün toparlamakla geçiyor, dağınık halini görsen bendensin dersin :) sevgiler canım:)

    YanıtlaSil