13 Kasım 2011 Pazar

Kot kumaştan sepet :)

   Eski kot pantolon paçasından sepet yapımı :) 43cm ende kestiğim kumaşın dairesini kesmek beni uğraştırdı, matematiğim çok kötü olunca yardım aldım yardım edenlere teşekkür borçluyum:) ilgilerinden dolayı ..
    iç astarını renkli desenli bir kumaş seçtim yüksekliği ve enini istenen ölçüde yapabilirsiniz:)

 
   İç astarını ayrı ve kot kumaşı ayrı dikip iç içe koyup çeviriyorsunuz :) sonunda kullanıma hazır ..





içine dikiş malzemelerimi koyacağım kullanışlı bir sepet oldu:))

16 yorum:

  1. çok şirin olmuş ben de duck ketenden yaptım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Ufuk:) daire çapı hesaplamayı öğrensem iyi olacak ...
    Noblessem çok kullanışlı oluyor demi seninde ellerine sağlık teşekkür ederim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş.. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. çokk cici olmuşş buu:)
    ellerine emeğinize sağlık...
    parlak fikirlere her daim hayran kalmışımdır:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Deli Annem çok teşekkür ederim güzel sözlerin için de çok sevindim sevgiler canım:)
    Birtutamkekik çoook teşekkürler fikir biraz kopiş oldu bende fikir üreten paylaşımcı hanımlardan aldım fikri bana ilham oldular:) her zaman güzel paylaşımlarda buluşmak dileği ile sevgiler canım <3

    YanıtlaSil
  6. Yorumunuz için çok teşekkür ederim... %90 katılmakla beraber %10'luk bir ayrışmaktayız sizinle ama ortak paydada buluştuk... Bu arada çok şık olmuş bu sepet... Hiç anlamam dikişten ama sayenizde seveceğim gibi duruyor...

    YanıtlaSil
  7. ben teşekkür ederim :) yanımda olsan sanada alıştırdım hobylerime :)

    YanıtlaSil
  8. @uysalanne: Orası kesin! Ama sizden kapacağım şeyler var biliyorum ve bu arada çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için... Saygılar, sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  9. Canım kızım benim O senin güzelliğin sevgiler cnm<3

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,

    Sevgiyi doğuran ve yaşatan yüreklerin, el kadar atıl parçalardan ne harikalar üretebileceğine şahit olduk.

    Elinize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  11. Güzel içten yorumunuz için çok teşekkür ederim Allaha emanet olun Recep Bey:)

    YanıtlaSil
  12. çok cici olmuş ellerine sağlık cnm

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim aldım sayfanı takibe sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Çok cici olmuş, şu kotunda yakışmadığı bir yer yok, emeğine sağlık canım, izlenmektesin hep buralarda olmasamda:)

    YanıtlaSil
  15. Canım çok teşekkür ederim ,Sensiz buraları düşünmüyorum arkadaşım bende seni takip ediyorum:)) hep gülümsemen ile takipte ol sevgiler:))

    YanıtlaSil